Gott Nytt År !!!!

Förstår mej inte på min blogg ibland... Nu vill den aldrig lägga in mina inlägg!!! Segt, men nu får ni dubbelt att läsa haha!!
Men hur som helst. Under dessa 2 veckor som gått sen senaste inlägget så har det hänt en hel del.
Efter Stockholmresan var det inte mkt mer. Jobb som vanligt på måndagen sen tisdagen flyttade jag hemifrån!!!
Var på körskolan också och pratade med körskolefröken om halkbanan som jag plötsligt skulle göra på onsdagen!! :)
Sen på onsdagen tog jag ledigt från jobbet några timmar och då stack körskolefröken och jag samt en till, till halkbanan. Det var väldigt kul att köra den och så var det teori också.

Sen har det bara flutit på under dessa veckor med körlektioner och jobb.
Under julen i år har det vart rätt slappt. Har gått på ett endaste träningspass och det var intensiv.
Missade gårdagens pass... Beta för jag trodde det var tisdag....-.-'
Men det va söndag.... Suck.
På onsdag är det åtminstone allvaret som börjar med träning igen!!! :)

Idag har min fd granne och de här här hemma och jag, vart på City Gross och handlat. Jag handlade 2 skålar, en blå och en rosa, ett par skor, tallrikar, tandborstar och tandkrämer och en skön mössa!!! Sen var det inget mer speciellt. Handlade ett par handskar i förrgår på maxi när jag och min kompis storhandlade inför Nyår! ^^

Ikväll kommer en kompis hem till mej ocj firar nyår. Vi ska käka och käka och kolla fyrverkerierna!! :)
Kommer bli trevligt!!
Är i Lindsdal nu och hälsar på min gosmilan nu sista gången för i år!!!:)

Nä nu blir det ett sista ryck innan kvällen!!! :)
Så ha ett gott nytt år på er allihopa som läser min blogg!!!!!!
Hörs 2013 och lovar att vara uppdaterad mer än i år!!! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0