Hm... Dryg vecka ändå..

Veckan fortsatte på onsdagen med träning på kvällen och inte så mkt mer.
Torsdagen hade äntligen börjat. Trodde den började bra men det gjorde inte... Var lite sådär men körskolan räddade min dag i alla fall :)
Körde jättebra den dagen och på kvällen efter man jobbade så var det inte så mkt mer.
Sedan så var det inte så mkt på fredagen... Satt hela kvällen och kollade film EFTER att jag och en killkompis var ute på restaurang & pub stället efter jobben!:)
God mat var det Verllugen ^^
Mums säger jag allt!:)
Och sen var det 2 filmer på kvällen! ^^
Idag har det vart så mkt. Vart ute med Milan, mailat/ smsat ang lägenhet och blev att man ska kolla det imorgon!:)
Så får se om jag gillar det ^^
Men nu blir det i alla fall sova efter gästerna åkt hem. Visning imorgon ^^
Så hej hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0