Mycket nytt :)

Hm inte så mkt jag har skrivit den här veckan!
I söndags förra veckan var jag iväg och kollade lägenhet i Kalmar. Hoppades på att få den direkt men inget man kunde ordna med en gång utan bara vänta och se..
Måndagen gick inte så värst men ändå den dagen va lite seg. BÖrjade jobba kl 06.00 så jag därefter kunde sluta kl 15.00. och sluta och bege mej till körskolan för egen teori.
Jag kom dit och satt till 17.00. Fick lite hjälp av körskolefröken men sen satt jag där helt ensam i hela körskolan och spelade spel och pluggade lite!
Därefter så åkte jag sen hem.

Tisdagen var min dag! 20 år sen jag kom till Sverige! Fick massa grattis av folk och av Agneta Sjödin! :)
Jobbade och sedan blev det körskolan för lektion med körning!:)
Det gick väldigt bra! Och fick också testa att köra med polismans tecken live! Komiskt, eftersom vi pratade om det i teorin ich att det inte var så vanligt, men jo den dagen blev det live som man aldrig man skulle tro.:)
Efteråt var det dags för mej att gå till lägenheten.. - jag fick den!:))
Så den 18 december flyttar man hemifrån ^^
Men hur som. Etter man skrev på kontraktet ock så så blev det att gå till körskolan igen! Teoridags! ^^
Men då var det trötthet som dök upp under kvällen. Men hängde med i alls fall ^^
Efteråt så åkte jag och körskolefröken hem (åkte med henne efter teorin) och sen var dagen slut.

Onsdagen var kul. Jobb ock sen träning!:) alltid kul! Ledaren blev jätteglad för min skull mör jag sa om lägenheten!:))
Men träningen givk som sagt bra! ^^

Torsdags vet jag inte direkt.
Fredags så var det inte heller mkt.
Jag jobbade 06.0o och slutade kvart i 3 sedan in till banken och hämta mitt leg, skaffa sparkonto och bankdosa och sätta in pengar mm.! Myvket den dagen! Sedan så mötte jsg en kompis och vi åkte till flygplatsen och köpte flygbiljetter hem från Bromma till Kalmar :)
Sen hemåt !

Idag åkte jag in till stan lck skulle träffa en kompis! Åkte förbi körskolan, och det var tydligen ngt där, antagligen handledarkurs eller ngt! Men ja. Träffade kompisen och vi givk och handlade hörlurar och kläder! Så lyckad dag ! Vi gick och fikade glass på Donkan också ;)
Sen åkte vi hem.
Nu fredag! Satt ock skrev lite med kompisar och så
Sen kollade på så mkt bättre! Uggla är ju fanken bäst där!!!:)
Jag saknar hans konsert lite. Så nu väntE jag och min på att han ska komma i närheten så msn kan gå på hans konsert snart igen :)

Nu ska jag sova! Nattiz ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0