Ups!!!!

Jag är dålig på inlägg i bloggen men har ingen ork att skriva viss dagar..
Men det är fortfarande massa jobb och sånt som jag håller på med!
Jag har fått börja städa en del på jobbet, det ät skönt nog färdigt nu, sedan blev det kopiera pärmar, sen skriva ut lite saker och lägga kuvert, därefter så håller jag nu på med pärmar igen. Men hur som huvudsaken det är kul och det är det :)
Men annars.. Körskolan som vanligt och så är det kul som fanken!:D
Tyvärr blev min körlektion inställd pga att läraren va sjuk :/
Men har inbokat 2 lektioner nästa vecka! En på tisdag innan teorilektionen och en på onsdag innan träning!:))
Awesome vecka!!!!^^
I tisdags va det i alla fall teori sen onsdag var det träning. Fick lite tips hur man kunde göra med hala skor så nu vet vad jag ska göra imorgon (söndag) innan träning!:)
Sen plugga måste jag också göra imorgon!:)
Torsdagen var det åter jobb och igår fredag var det inte länge på jobbet. Jobbade till kl 11.15 sen slutade jag!
Jag hick då och kollade lönen oxh det var bra!!! Efter köpte jag mkt saker som jag önskat mej! Ett Donkey Kong spel sim jag nu är beroende av, en skööööön tröja, Jill Johnsons nya album som jag också är beroende av ich en present till min kompis som fyllt år!:)
Idag var jag också hos min kompis och hade lite fest vi lagade mat lch satt oxh pratade ^^
Vi var några stycken!:) trevligt i alla fall! ^^
Imorgon träning och MÅSTE komma ihåg det. Är orolig att jsg kommer missa :/ men ja... Nu ska jag sova!:)
Natt!!!! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0