Bloggtorka....

Jag har inte vart så aktiv, inte duktig den här veckan heller!förlåt, men men nya tag nu!:)
Helgen har jag varit iväg och träffat en killkompis och vi filade och kollade filmer samt åkte iväg och käkade pizza!:)
Söndagen dryg.....
Igår var det inte heller mkt, jobb som vanligt men måndagen gick väldigt fort för jag var väldigt pigg under hela måndagen och kvällen då jag träffade killkompisen igen!:)
Vi filade, kollade film lch va ute med Milan, han fick följa med till honom!:)
Idag tisdag var det körskolan typ hela dagen.
Nej men jobbade till 12. Sen vidare till körskolan och sedan körde runt stan osv. Kul lch nytt är kul!:)
Sen efteråt va det jobb och sedan tillbaka till skolan för teori!:)
Så nu sitter jag i bussen på väg hem lch ska lägga mej tidigt! ^^
Kram på er!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0