Fredag? Redan? 0.o

Redan fredag? Det var ju måndag alldeles nyss?
Jaja. Den här veckan har varit väldigt slappt. Ingen träning på hela veckan så mest drygat... Vart på körskolan har jag lckså varit på. Det gick ok med körningen. Inte som den brukar.. Men tur har man en körskolefröken som
Är positiv!:)
Jag har anmält mej till teori igen på tisdag på körskolan så lite repetition sitter aldrig fel samt ang Friskis så har jag nu planer att åka med dom till Portugal för träningssemester 1-2 veckor. Svindyra resor enligt mej men om jag kommer få stadig inkomst så lär det va lagom dyrt!:)
Men nu är det detta jobb jag var till årsskiftet så bara gilla läget! ^^
Men nu måste jag till jobbet.
Minusgrader ock snö utanför huset just nu!:)
Nu är det årstiden då snön kommer lch tycker ingen ska klaga eftersom sommaren är ett eget kapitel och de som intw gillar kylan rycket jag att ni ska hålla allt för er själva! Samt så får man va successiv med kläder så man hänger med när vädret ändras! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0