Jobb!:)

Ja... Jobb jobb och jobb har stått på mitt schema hela veckan, så därför har det blivit en lucka utan inlägg! ^^

I måndags så skulle jag iväg på möte med Manpower för att skriva kontrakt inför jobbet och sedan så gick jag till jobbet och började jobba nästan direkt! Kom igång rätt kvickt ändå. Massa frågor i början men så får det bli!:)

I tisdags blev det mer jobb!:)
Trivdes och jobbade lite över eftersom jag skulle med tåget till Nybro för möte på Friskis ang ledarrollen!:)
Mötet var intressant och till nästa vecka fick man som uppgift att göra ett eget pass på 5 minuter och sedan köra det och prova på ledarrollen!:)
Hoppas man blir uttagen men ska kämpa för det!:)

Onsdags var det som vanligt och så blev det lite som vanligt med jobb och därefter blev det träning!:)

Torsdag samma sak och jobb och man blev trött och la sej tidigt! ^^

Idag jobbade man frön klockan sju, och med fel räkning med tidigare så blev det att sluta 15.30 istället för 17.00! ^^
Så sen blev det bio med en kompis! ^^
Ted!:)

Nu ska jag sova! Sjukt trött ^^)
Ps köpte smurfgosedjur idag haha sjukt söt! XD
Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0