Mycket att göra!!!!

Sen i fredags har det varit mkt att göra.
Lördagen var det fest hos min kusin som hade fyllt år. Det blev paj och tårta.
Såklart fick min ClumsySmurf följa med fast vara i bilen.
Den dagen var jag sjukt trött och råkade somna i deras soffa. Kändes som man somnade full fast man bara var lite övertrött.
Efteråt åkte vi hem till moster och skulle träffa min andra kusin som kom och hälsade på från Stockholm med lille bebisen!:)
Sen åkte vi hem och skulle sova och så, fast jag tog såklart Milan på en promis först!:)

Söndagen var man mest bara hemma..
Hade huvudvärk pga regnet men kändes ovanligt konstigt att ha huvudvärk. Tänkte först att det skulle vara för kallt för åska, men mähä, när jag skulle byte låt på radio så blinkade det till men trodde det var lampan som gick sönder, men kom sedan på att Hah inte hade lampan tänd.. Stängde av radion och så mullrade det rejält. Sen var det blixt ock dunder en stund på kvällen!:)
Rätt mysigt men tur inte på natten ^^
Fast skulle ju gå ut på kvällen till grannen eftersom vi skulle iväg på ett intensivpass på Friskan! ^^
Och passet gick faktiskt bra!:)
Visst, irriterande att tröjan åkte upp på armhoppen men det gick alltid till att ordna, haha!
Sen hem och sova.
Nu har det bara varor jobb och sova dessa 2 dagar. Så imorgon är det jobb plus träning!👍😊❤
Sen redan torsdag så får se vad som kommer hända!
På lördag är det uttagning på Friskan, så får se vad som sker! Är rätt förberedd, men skitnervös sen tisdags xD
Men hur det än kommer sluta så vet jag att jag kör mitt egna i så fall ^^
Men nu ska jag leta låtar och sen kolla tv sen sova! Blir lång Jobbdag imorgon!
Och måste träna på att sätta på mej mina örhängen själv! Har tagit bort de där läkeörhängen nu som jag nog skrev innsn! ^^

Må väl!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0