Stockholm

Men! Segt att inlägget jag skrev i lördags inte kom fram förren nu!0.o
Hur som. Igår (lördag) bokmässan i Göteborg! Gick upp 06.30 och sedan tåget mot Götet! Bokmässan va STOR, riktigt stor! Skulle leta efter Agnetas monter men hittade den aldrig! Sen efter ngn timme och tio minuter så hörde jag svagt hennes röst och då följde jag rösten!:)
TILLSLUT såg jag henne. Lyssnade på en intervju och efteråt ställde jag mej i kön för signering!:) och Näe hon såg mej så nästan ropade hon till mej "åh hej Carro va kul att du är här"!!! Och så sen signerade hon mina små pocketböcker och så skulle vi ses lite innan hennes seminarium eftersom vi hade bestämt det så snäll som hon är så träffades vi en kvart innan så slapp jag stressa till stationen efteråt! ❤❤❤❤ så jag fick ett exemplar av hennes bok och så signerade hon den och sen så massa av kramar och prat blev dey❤❤❤
Samma sak efter seminariet så tog vi en kort hejdåsnack innsn❤

När man kom till stationen så tog man tåget hit, till Stockholm, och 5 timmar tåg. Skönt!!!!! Såg också skådespelaren Vanna från tvserien kvarteret skatan på tåget, hon hoppade in från Västerås och satt framför mej i tåget x) rätt lyxigt hehe! Sedan så kom man hem till släktingarna och klarade tunnelbanan själv osv.! Sen sova!

Idag åkte jag in till Liljeholmen och nötte min kusin med lille kusinbarnet !!❤❤❤❤ söööööööööt!!!!! Vi hämtade lite mat på Donkan och åkte hem til dom sedan ^^
Bebismys och fika blev det i några timmar sen tunnelbanan hit till de avdra släktingarna som jag bor hos och åt mat.
Imån åker jag till Kalmar igen! :/

Må väl och god natt! ❤❤❤


Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi Värnamo mins du senast?? Alltid trevligt i värnamo :))
Kram!

2012-10-02 @ 15:57:57
URL: http://Karinstorm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0