Tåg tåg TÅÅÅÅÅG! 😋

Som rubriken lyder! 👍
Sitter just nu på tåget i Värnamo på väg till Borås!:)
Bor över där nu ikväll eftersom det inte fanns några lediga hotell kvar i Göteborg. Inget emot att bo i Borås, kul att lära sej en ny stad ^^
Imorgon, tidigt, åker jag, tyvärr, bussen till Göteborg. Vill hellre ta tåget men det verkar som att det var banarbete den sträckan.. Men men! Om jag hinner till Göteborg innan 9 så är det okey med mej, gör allt att träffa Agneta Sjödin! 👍
Eftersom det är bestämt att hon och jag ska träffas på mässan imorgon!:)
Imorgon em. åker jag till Stockholm också, efter Göteborg! Ska träffa släkten! ^^
Ser nu att jag bara har en timme kvar till jag är framme i Borås. Segt! Vill åka lääääänge egentligen! Men kommer bli skönt att få komma till hotellet, är kissig som *** redan sen man åkte från Nybro. Min mage är som den är... Tror nästan jag ska kolla upp den.
Men skulle va lite overkligt om man är gravid! XD
Men det får vänta, barn inom 6 år i alls fall!:)

Må väl! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0