Dagarna går fort!!!!

Nu har det gått ett tag sen jag skrev i bloggen. Visseligen bara 2 dagar, men det är rätt mycket nu som händer. typ.
En massa sökande inför högskola och lite plugg till Friskisutbildningen. Bra att man har lite att göra under dgarna.
Iförrgår var det torsdag och då var det meningen att jag skulle städa och så, men så blev det inte.
Var på morgonen ute med Milan och gick, och sen så var det lite med disken, annars var det Ghost Whisperer som gällde hela dagen.
Jo, jag avskyr dessa tunga dagar... men nu börjar det gå åt rätt håll. Börjar komma igång med allt igen, då menar jag konditionen, för denna veckan har den varit jättekonstigt... men nu så, mu ahaha!:)

Igår var det fredag och då var man också rätt lat. typiskt mej... men blev ut med Milan och sen så blev det tv tittade för första gången, haha. det är inte alltid som man kollar tv. men så blev det halva dagen, sen en massa vila under dagen med hunden i sängen liggandes bredvid mej. mös och gosade när vi sov.. Älskar min kille.
På kvällen var det att ta bilen och åka till stallet och lämna och hämta syrran då, och så åkte mami och jag till köpstaden och handlade och kollade på kläder.
för mej blev det en jeanströja som jag tänke att man kunde ha på mässan i Göteborg när jag ska träffa Agneta Sjödin!:)
Sen åkte vi tillbaka till stallet, och så skulle såklart hon dröja med sina saker, men då tog jag tag i min lilla hästfobi.
Har länge tyckt att de är läskiga och så, men nu så vågar jga mej på de som jag tycker ser lite snälla ut. men valde en specifik häst och den blev min favo. Den vågade jag fram till helt och kollet och hålla om! :O
De andra höll jag avstånd för och vågade bara klappa de försiktigt,,, asså bara fingertopparna, men det gick i alla fall... hehe, men en början är alltid bra.
När jg var liten var jag mycket med hästar, med med tiden så verkar det som att det blev en stor fobi...  men nu verkar jag kommer tillbaka till mitt gamla jag igen:)
När vi väl skulle hem sen så blev det att vi skulle käka pizza för vi alla va vrålhungriga!
Det fick bli att jag övningskörde till pizzerian och väntade på att de skulle lämna över pizzorna, hehe.
 
På kvällen så var det fångarna på fortet som gällde. Och fick skriva en av mej till Agneta och ett annat fan när jag skrev om att jag hade fått en svacka när det gällde körningen... dumma svackor... men hur som helst. Hålla humöret uppe, och som Agneta  skrev tll mej är sant, men ska bara andas och tro på sej själv!:)
Hur som helst. Kvällen var lyckad.
 
Idag så sov man inte så jättelänge som man trodde man skulle göra. Det blev att upp och äta frukost, sen kom mormor och skulle vara här under dagen och laga mat och hjälpa till hemma här som hon tycker är så kul.
Och så gick jag ut med hunden och så sitter man häer och väntar på att man ska in tll stan och gå på midnattsloppet med de andra här hemma. start kl 22 tror jag att det var. så det är bara att plugga på det man gör nu och sen skriva lite i boken som man håller på med.
Så, nu ska jga fortsätta och ännu en gång, förlåt att det dröjer, men erkänn att jag är bättre att blogga än va jag var för ett år sen ;)

Må väl! / Carro
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0