Dessa perioder...

Som ovan...
Helt fantastiskt hur vädret, musiken, människor, att vara student och träning kan påverka en enda person.
För mej känns det som att mycket är tungt just nu. Menar inte att något specifikt har hänt, men att känna sej tung och klumpig..? Inte alltid man känner så, men det känns alltid som att det är under en viss period...
Mycket segt.. Igår t ex. så var jag och tränade. Det gick inte alls så bra som det brukade göra! Kände mej tung och klumpig och kände att min kroppsform svek mej... Brukar känna mej lagom som jag vill... Men inte igår. Samt idag så skulle jag cykla in till skolan men jag orkade inte?! Kan mycket väl vara solen och värmen som påverkar mej... Brukar bli så. Hoppas verkligen på att det blir förändringar i höst, då man kommit igång med det gamla med vardagen igen. Måste bli bra! Hoppas inget håller i sej om en månad, för det är bra om det försvinner. Ska göra tester och gå på möten på Friskis för att bli ledare, så det är problemet att jag börjar bli orolig att det inte kommer gå så bra!:(

Igår efter passet så kom det fram en motionär till mej som hade spanat in mej de gångerna jag gått på det passet jag brukar gå på. Hon fick mej att känna att man kommer klara den hårda utbildningen på Friskis. Hon sa "du skulle nog va en bra Friskisledare om du var en!". Då blir man så glad, när man får höra sånt!:)

Men hela livet ska gå ut på att le och att ha roligt!:) vare sej om allt går åt fel håll så finns det alltid ett ljus! ^^
Tänker ofta på en dikt som Agneta Sjödin skrev till mej för ett tag sen som jag skulle tänka på när man känner sej nere och så. Det hjälper alltid!:)
Har mycket att tacka henne för!:)
Passa på ännu mer om 2,5 vecka igen då vi ska ses i Göteborg!:)

Nu är jag på väg till min gamla skola för att träffa en fröken jag hade under Gymnasiet!:)
Ikväll händer det inte så mycket. Så skrev rätt mycket nu istället!:)

Ha det bäst bästa läsare!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0