Full rulle!!!!

Tjo!! Jag vet att jag inte är världens bästa bloggare, men jag gör så gott jag kaaan!:)
Jag har inte bloggat sen i onsdag (?), men intensiva dagar kanske man inte kan skylla på? ;)
Onsdagskvällen var det dags att träna igen och det gick väl rätt så bra, men fick/ får inte träna så hårt nu när min skada i benet är tillbaka... benhinnerinflammationen.. hemskt jobbigt.
Men det gick igenom i alla fall.
Efter passet stannade jag oh min kompis kvar och väntade på bussen och sov lite i sofforna, haha.
sen så var det inte så mycket mer, Jag påbörjade min berättelse om min kompis och mej som skulle få bo över på Friskis och så... den är en rätt kul berättelse att läsa!:)
Torsagen var det en rätt slapp dag... orkade inte så mycket... så har inte så mycket att berätta om den.
 
Fredagen åkte jag in till stan då jag skulle till körskolan. Vi tränade nu fickparkering, körning och backning mm.
Det gick bra och så skönt att köra med bilen.. ljudlös och så bekväm.
Men japp. efteråt givk man till banken och sklle fixa leg, men det gick inte så jättebra... men men.. skulle vidare till en fotograf, men när klockan slog 1 så kom jag på att jag skulle iväg på ett möte på Manpower!!! Hur kunde man glömma!!! Man jag hann i tid, mycket tur. PUST!!
Eftteråt var det inte så jättemycket att göra. Visst var man ute med Milan sen på kvällen skulle man skjutsa syrrn till en kompis.
Det går så bra att köra bil!:)

Igår, var det lördag och då var det regnigt som bara den...så, man gjorde ite så mkt.. åt frukost, kollade på andra avenym och sen så har man inte gjort så värst mycket mer. Åkte lite till ikea med mami och mormor och sen så övningskörde man i över en timme nästa och testade på pulsen i trafiken... det gick rätt bra faktiskt och så.
På kvällen gick vi till grannarna och fikade och så hjälpa med dem och bokade en resa med billiga hotell och tågbiljetter.
 
Idag söndag... började med att försova mej inför Nyhetsmorgon då Agneta ska vara programledare.
Hittade ingen frukost, men tillsut blev det något man kunde äta. seda så skulle man hämta datorn, oh så flög Milan upp i sängen och skallade min näsa, men tur kom det inte näsblod... hehe.
Men sen när nyhetsmorgon hade satts igån igen och jag hade allt förberett så givietvis gick en propp så allt slocknade... vilken morgon... men sen kom det igån g och jag har kunnat ha en roande morgon ändå.
 
senare blir det att fortsätta skriva andra delen av min berättelse som första delen redan är klar.
Agneta Sjödin ska få den första delemn att läsa av mej, inte mer än rätt tycker jag, hon är ju så snäll oc om en vecka så ska jah träffa henne i Göteborg innan jga beger mej till Stockholm. Kommer få en bok av henne så det kommer bli spännande att få läsa hennes senaste bok!:) Känner en del liknelser i mej i den, som jag har hört den handlar om.
Troligen kommer grannarna snart igen och så ska det väl bli lite fika eller något och sen snacka nför deras resa... så... nu ska jag snart göra mej iordning och så... så ha det bäst. kramaar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0