Långa dagar!

Hej hopp!
Det var ett tag sen!:)
Men det har varit rätt så mycket nu fast det har gått 2 dagar, drygt.
Men nu har jag lite rast, så kan passa på att skriva nu.

Igår tog man hål i öronen, och det gick rätt bra, men fördröjde tiden att man var nervös och höll på att banga ur men gjorde det, jag tog dessa hål och det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra! Men nu är det klart och nu lever jag i finhet, haha!:)
Under dagen sen var jag helt slut och orkade inte jätte mycket och hade lovat en kompis att ses idag och vi skulle på bio, tog tag i livet igen och begav mej till stan igen, med bussen, fast tänkte cykla, men min ork! Hur fantastiskt är inte det att lyckade att inte orka!! :O
Men ja. Vi gick runt lite och sen på bio.
Blev Duschmusikalen Förälskad I Rom som vi såg. Hur seg som helst i början, men sedan så blev den rätt bra!:)
Efteråt åkte vi hem och sen har man sovit. Satt och skrev ett brev till en vän också för idag ska jag visa henne hur mycket hon betyder som vän för mej!:)
Snäll!!!!!

Hur som helst! Idag tog jag bussen in till stan. Har precis varit på ett möte med Jobbcoachen och fått lite uppdrag till nästa tisdag kl 11! ^^
Sen vidare på ytterligare ett möte med kunskapsnavet igen. Fick trevligt bemötande igen! Tror de har skärpt sej eller något!:)
Nu sitter jag på stationen och ska snart bege mej till körskolan och sitta där en stund innan körningen!:)
Sen hem, vila, ut med hunden, äta och vidare till Kalmars Friskis och träna!:)
Imorgon är det fler möten inbokade! Först med en lärare på skolan jag gick på och sen skulle jag vidare till en SYO konsulent här i Kalmar och se hur jag ska göra för att kunna plugga vidare till djurvårdare eller träningscoach! Hoppas man finner något!

Nu måste jag sluta innan getingarna invaderar mej igen som förut...-.-'

Må väl!:) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0