Malmö!!!!! <3

Upp klockan 04'00 var det om man ville åka med till Malmö!
Ja visst vill man det! :D
Så duschade och gjorde mej i ordning och så drog bilen mej vidare till Malmö!:)
Kom dit vid 08.09 tiden och så blev man avsläppt vid Stortorget ungefär, för det första jag behövde göra var att gå på toa när jag kom till Malmö xD
Efteråt så gick jag till tågcentralen och handlade mer frukost och en smurftidning! XD
Sen så vidare till stan, kollade lite och sen begav mej till friskis i Malmö och skulle träna! Fy vad varmt det var när man skulle dit! Gick t om i linne!0.0
Men hur som helst så kom man dit och då så fick man lite vägbeskrivningar om vart man hittade i byggnaden.
Jo, väldig stort var det allt! Men hur som så hittade jag!:)
Sen så väntade på att passet skulle börja. Passet var skitjobbigt om jag får uttrycka mej så!!! Det va ju t om intensivrörelser i passet, som vi har i Kalmar! Hårt som attans var det! Jag undrar då hur hårt Bas skulle vAra i Malmö? Värt att testa nästa gång vet jag xD
Hur som. Efter passet tog jag en låååååååång dusch och sedan så vidare ner till stan igen och skulle handla lite innsn jag skulle äta hade jag tänkt! Så blev det. Köpte en snygg tröja på HM och sen så köpte godis till hemresan till senare.
Sen satte jag mej på Stortorget och käkade nuggets och pommes och asgod sallad och cola. Och sen kom pap och åt också. Sen blev det en lång resa hem, men rätt kul ändå. Vi va i mitten av två bilar efter Hörby, och framför hade vi en BMW som vi följde efter och bakom hade vi en firmabil.
Vi typ var som kompisar. Höll oss bakom varandra. När vi kom till Kalmar så skulle han svänga av vid en avfart i Kalmar, så han blinkade med lysena och tackade för sällskapet haha och sen skulle vi ta nästa avfart och då tackade vi firmabilen för sällskapet och han tackade också, haha! Kul resa faktiskt! XD
Milan fick godis som jag hade köpt Iofs och det älskad han! Älskar verkligen! Tog frAm det andra godiset men han föredrog det nyköpta :)
Nu ska jag sova, försöka, imån blir det hål i öronen! Nervöst! Samt bio med en kompis!:)

Må väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0