Rubriktorka!!!

Har faktiskt inte haft så mycket att skriva om de här dagarna..
Igår så regnade det hela dagen, nästan, så msn låg bara inne och glodde..
Samma sak idag också... Eller va, Var och handlade till mormor som var på besök idag!:)
Hon lagade mat och så åt oss och som tack för hjälp och så så köpte jag lite eget fika till henne och mej!:)
Hon ville betala fikat men jag sa nej och ville bjuda istället!:)

Men annars har man inte gjort något. Träffade min fd fritidspedagogslärare eller vad man kallar det för, men kul att träffa honom en snabbis i alla fall!:)
Och direkt efter dök min kusin upp!:)
Blev mest prat i affären idag verkade det som 😋

Ikväll har man inte gjort så mycket, bokade TILLSLUT hotellet i Borås och sedan så sitter man här och lagt ner låtar till resan!:)
På torsdag kommer Ditte hit och stannar till lördag, innan jag åker!:)
Kanske packar jag ner mina älsklingar i väskan?? 😉🐶

Må väl, nu ska jag sova!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0