Träning och lättat hjärta!:)

Vet inte vart jag ska börja! Inte jättemycket skrivande men lite lovar jag:)
Igår var det en riktigt dryg dag!!! Det hände inte alls mycket! Så dagen va sjukt dryg fram till man kom iväg till Friskis för lite träning!
Började med att sätta mej i soffan och sedan så tog jag upp min teoribok som jag hade tänkt att plugga i.
Sen kom min kompis och så blev det snack. Sen kom ledaren och va tvungen att få hjälp att reda ut en sak om en annan person. Så efter passet fick jag tag på personen med lite stöd från ledaren om vad man skulle säga.
Så efteråt så kändes det som vanligt igen!:) lättad och allt.
Sedan så duschade man och gjorde man sej i ordning efter passet och så sedan la vi oss i soffan slappade och nästan somnade efter man hade skrivit lite med Agneta!^^

Idag är det också en skön och regnig dag, mkt regnig! ❤❤❤❤❤❤❤
Ska snart in till stan och äta på restaurang med mami!:)
Sen ska Milan åka till farbror doktorn för lite spruta!;) det kommer han inte gilla! :P
Sen får man se ikväll hur det blir med Ditte, antingen ikväll eller imån kommer hon. Kul med lite sällskap när det är fångarna på fortet! :)

Må väl! Måste sluta nu!:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0