Träning!!!:)

Som sagt. Har vart mycket den här veckan!:)
Tisdags så var det in på möte och körskolan igen! :)
Cyklade in och när man kom till mötet blev det ett stort glas vatten och så blev det övning inför jobbintervjuen som jag skulle på onsdagen! ^^
Hur som, det gick rätt så okej!
Men sen cyklade jag vidare in till körskolan och så blev det lite körning och backning och parkering!:)
Det gick rätt bra faktiskt!:)
Sen så cyklade jag hem igen och därefter skulle jag träffa en kompis på Friskis och hjälpa henne med läxorna!:)

Onsdagen kom ju sedan. Åkte in till Frasses för jobbintervju och det gick väldigt bra, kändes som det, och sedan så åkte jag hem och gick ut med Milan!:)
Åkte in till staden vid 4, träffade en kompis som ville med mej och träna!:)
Vi gick sakta mot Friskis och satte oss sedan i sofforna och pratade om mkt och flummade! Sedan så började man hosta! Det blev skumt! Plötsligt sådär och sedan så slutade hostan igen. Det kom till och från! :P
När jag sen skulle logga in så fick man trevligt bemötande av ledaren. Hon är faktiskt den snällaste och trevligare människan som jag träffar och som verkligen finns, som man kan prata med!:) vi pratade lite om söndagens snack, och båda tyckte det va bra att det hade blivit bra!:)
Under passet så kämpar man som in i bomben för att göra sitt bästa!:)
Och när man tappar orken är det bara bra att ledarna nästan alltid ställer sej framför en så man blir tvungen att ta i, men nu börjar det bli bättre, min uthållighet!:) på slutet så hade man mer ork än vanligt!:)

Efteråt så gick jag oxh min kompis till Subway för att hon skulle ha något att äta. Själv hade jag med mej mormors frallor och vatten! ^^
Tog bussen hem sen, sedan så gick man och la sej! ^^

Torsdagen, igår, var ingen direkt aktiv dag. Hade inte ork för ibland måste man vila efter alla träningsdagarna!:)
På kvällen stack man till mormor oxh fikade!:) gott med hennes fika!:)

Idag har det vart kallt oxh blåsigt! Jätteskönt väder!:) har vart ute!:)
Längre promis med Milan också!:)
Sen så har det inte hänt så mycket mer idag!:)
Ikväll blir det fångarna på fortet!:)
Först god mat så måste sluta nu!:)

Kram xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0