Vandring med hundarna!:)

Jodå! Upp tidigt! Äta frukost och därefter packa!!! Idag gick vi vidare i livet på en vandring ut på vägar och skogar, jag och en kompis med våra hundar!:)
Alltid kul att komma ut och hålla på och göra saker med gamla klasskompisar och sånt!
Vi gick och gick, när vi skulle stanna till för att grilla insåg vi att jag hade glömt korven hemma!!!! Fail för mej, verkligen!!! 0.0
Men det löste sej, vi käkade korvbröd och fika istället HAHA!!!!! Cx
Men grillades av det började inte så bra... Elden gick inte igång! xP
Samt så kom det fram en gubbe som hjälpte oss med grillen, haha! XD
Snällt faktiskt!:)
Men hur som helst. Efteråt så gick vi hem då dagen led mot sitt slut.
Helt slut när vi kom till lindsdal. Min kompis fick skjuts hem och sen så gick Milan och jag hemåt.
Sedan så sitter vi här och vilar samt kollar Ghost Whisperer som går på tv just nu. Alla avsnitt som visats denna vecka!:D
Fast sett alla avsnitt innan men det blir bra!:)
Det blir att packa ikväll också, åket ju till Malmö imorgon igen!:) fast över dagen!:/
Men Malmö är Malmö <3 :D
Lätt värt att åka dit ;D
Den överraskning som man fick i fredags var att vi hat nu fått ett tillskott i släkten!:) min kusin har fått en liten dotter, stort grattis!:) <3
Men nu ska jag skriva!:)

Må väl! Håll utkik, uppdaterar mej!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0