Bara för att...

... Ha något att uppdatera mej om xD
Igår orkade jag verkligen inte ta tag i teorin. Kände mej så trött och slut efter dagen men nya intryck mm.!
I natt sov jag också så gott att jag nästan missade att klockan ringde. Men det var bara ett nästan!!!
Men är fortfarande sjukt trött. Visst man la sej skapligt på kvällen men va tvungen att gå på toa under natten som störde min sömn. Kollade aldrig klockan men antog att det va 2,5 timme eller lite mer innan man skulle upp.
Hur som helst. Va sömnig under föreläsningen på skolan. Första delen var ZzzzZzzzz..... Men i alla fall.
Nu efter lunchen är man ANING piggare. Men lnte helt.
Snart blir det körskolan och åtminstone försöka få i kunskap .
Tröttnisse ;)

Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0