Mkt mkt mkt!!!!

Måste själv påstå att jag är som värdelös ang bloggandet. -.-'
Jag har så mkt att göra nu när jag sen en månad tillbaka har vart arbetslös.
Har suttit på körskolan 24/7 sen efter och verkligen legat i med teorin och körningen på allvar.
Resultatet till målet ser god ut. Snart färdig med teorin!!!! :D
Körningen är bara något moment kvar sen finslipa bara.
Sitter nu på skolan och har lunch. Kyckling och potatissallad har jag med mej:)

Var förresten på ett hunddagis och träffade en jag ev ska praktisera hos. Men får se hur det blir:)

Nästa vecka ska jag träffa Agneta Sjödin igen fast i Malmö :)
Vi ska på Woman In Red kvällen :)

Träningen är i full gång. Har min sista teorikurs på onsdag sen börjar mina onsdagsträningar igen, efter 7 veckors uppehåll. Givetvis har jag tränat annat. Hat hittat ett till favoritpass nu på söndagar, som jag skrivit innan, ett intensivpass, och ledaren är en av mina favoriter också!:)
Så bra att alltid ha en plan B ;)
Saknar bara en annan ledare söm jag inte har träffat sen oktober. Hon skulle tydligen ha barn nu i mars så det var därför hon var "vilande" under våren. Troligen i höst kommer hon tillbaka:)
Känner Att det ska bli skönt att träffa ledaren nästa onsdag igen efter dessa veckor. Berätta hur det går med körkortet osv som hon är nyfiken på :)
Kommer säga att det var givande att gå på 7 veckors kursen men att jag nu kommer vara på träningen ett bra tag framöver OM jag inte behöver hoppa 3 veckor längre fram för kursen för repetition på det jag ännu inte kan.
Får se vad man hamnar:)
Nu måste jag äta lunch innan lektionen börjar:)
Ni som inte vet, jag går en 6 veckors kurs på folkuniversitetet i Kalmar sen får jag se vad som kommet hända!:)

Ha det bäst! Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0