Trött som ett as.....

Fy böveln vad trött man har vart denna vecka, fast man har fått vara ledig måndag tisdag...
De dagarna gjorde jag ingenting.. Jag åt pizza på tisdagen.
I onsdags så höll jag på med träning igen... Skönt att komma igång igen, efter missad träning i söndags ... Då jag trodde det var tisdag :(
Men jobbat dessa dagar och inget tvek om att man känner sej helt slut efter all bortskämdhet ang ledigheten nu vid jul...
På onsdagen var jag på körskolan och körde lite bil. En kompis åkte med. Men det gick jättebra med körningen i alla fall :)
I går var det pizza kväll hos mej med grannarna och de här hemma, samt fick reda på att det blir en Stockholmresa om 2,5 vecka!! :)
Åter Stockholm om man säger så, haha!:)
Idag blir det inte alls mkt att göra. Jag ska köra lite bil på vägarna och motorvägarna, sen inte så värst mycket mer. Ska kanske hem och göra ngt ikväll, men får se hur min ork är haha.
Så hej hej så länge!! :)

PS. LOVEEEREEEE VOLVO V60 <3 :)
Både utvändigt och invändigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0