Hur är det möjligt?????

Först och främst, hur är det möjligt att dom på "så ska det låta" kan spela, sjunga och göra allt annat samtidigt!!!! Otroliga!!!!

Helgen har verkligen gått undan och fort!!!! I fredags var det verkligen den usla och trögaste dag någonsin!!!!
Men hur som helst så på kvällen blev det barnprogram innan gladiatorerna på tv.

I lördags drygade man igen. Men inte hela dagen. Jag gick och handlade lite tårta inför kvällens Andra Chans av mello. Redan final nästa vecka, helt otroligt!!!!
Men det har inte vart några bra låtar i år faktiskt, tycker jag. Tyckte inte ens om Eriks låt, de jag tyckte om var faktiskt Martin Rolinskis låt och Caroline Af Ugglas.
Hur som. Jag tog bussen till min kompis där jag och en till skulle ses. Vi 3 tittade på andra chansen som sagt. Tårta och dricka och dans med hög nivå ;)
Men kul kväll var det. Sen var min kompis och jag tvungna att bege oss hemåt till stan igen.
Men lyckad kväll i alla fall.

Idag söndag var man väldigt slut! Låg i sängen till klockan 13.00 och därefter gjorde jag mej i ordning inför kvällens intensivpass :)
Nytt pass och nya låtar, en del av det men det var jättekul som vanligt :)
Meen nu är jag i Lindsdal igen och hälsar på min lille vovve, imon är det skola igen och måste prata med min mentor om på fredag :)

Ha det! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0