Plugg plugg och plugg.

Igår var det torsdag och var då på körskolan på stort sett hela dagen och pluggade efter min dubbellektion i bilen på större landsväg. Lektionen kändes väldigt fort så på vägen tillbaka till körskolan så Frågade vart vi skulle åka. Hon sa tillbaka till körskolan. Jo tiden gick sjukt fort!!!
Men efteråt så satt jag och pluggade med teorin ett bra tag. Gick i mellan åt hem och käkade mat sen tillbaka där man blev bjuden på fika då det bara var vi där, jag och en av lärarna,
Sen åkte man till Milan och hälsade på <3

Idag tog man bussen hem in till stan igen. Det var tydligen en halvdag i skolan så inte mkt mer med det.
Jag och en trafiklärare på skolan skulle samarbeta med ett studiebesök som vi hoppas att få gå på, vi ringde runt och frågade på syab och har ännu inte fått ett svar. Men vi skulle jobba på med det :)
Nu ikväll blev det korv och potatis till middag. Nu väntar jag på bra program så man kan ta fram chipsen och chokladen jag köpte som mys idag:)
Ps min bild, det brevet har man länge på!:)

Må väl. Vi hörs!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0