Slå denna dag!!!!

Minsann!!! Började cykla till en föreläsning som vi på FU skulle på här nere på gatan vid mej. Därefter fick vi en lång lunch och då passade jag på att bege mej till körskolan och plugga lite. Jovisst. Idag kändes det jättebra... Plus ett godkänt fick jag också på Fas F Fordon :))
Sen cyklade jag vidare till skolan efteråt och sen cyklade tillbaka till körskolan och gick igenom de fel jag hade på testet. Sen skyndade jag mej till Friskis då jag äntligen, efter 8 veckor, skulle få träffa min extramamma igen!!!!
När jag kom fram och hade parkerat cykeln Så gick jag in. Såg henne inte. Började fundera... Sen såg jag henne!!!!!!! Jag struntade i inloggningen först. Jag ropade på henne. Hon ställde sej på huk med öppna armar och sa mitt namn också. Jag kom springandes i väldig fart mot henne och gav en lååååååång bamsekram :')
Sen pratade vi. Vi hade rätt mkt att prata om. Körkortet, valparna som jag visade och lite om allt möjligt.
Under passet sen kändes det märkligt att komma tillbaka till passet. Nytt också men bar hälften nästan kändes det som :) men hur som helst. Efter passet blev det mer kram och prat sen stack jag till en kompis innan intensivpasset. Vi gick promis med hennes hund. Sen började mitt andra pass xD
Hur som. Nu efteråt fick jag två låtar av ledaren som jag Tyckte var bra:)
Men nu.... Känns som att jag drömt om min lycka ATT få återförenas med min extramamma igen:') imorgon får jag ca 5 onsdagar med henne innsn deg blir 2 teori veckor igen. Imån ska jag också fråga om jag drömde eller om det var sant att jag träffade henne idag Hehe xD
Men god natt. Imån världens träningsvärk och ska handla tågbiljetter till Malmö resan på fredag :)
Men lyckad dag. Träffat båda mina extramammor (som sagt den ena efter 8 veckors uppehåll). Och klarat test :)
Överlycklig denna dag :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0