Woman In Red.

Ciao!!!
Jag har precis kommit hem ifrån Malmö.
Åkte till Malmö i fredags morse. Kom till Malmö under fm och checkade in på hotellet vi bodde på. Vi var för det mesta på hotellet och drygade men vi gick emellan och åt på Burger King innan vi begav oss till Dockplatsen, Glasklart. Där skulle man träffa Agneta Sjödin.
Vi tog taxi till platsen och kom in.
Man kände sej som en kändis efter avprickningen på gästlistan :)
Det var kö in efteråt men eftersom vi redan var avprickade så fick vi smita in. Väl inne satt Agneta vid ett bord och vi vinkade till varandra och så kon vi fram till henne och så fick man en KRAAAAAAAAM!!!! :)
Saknat kramarna :)
Vi pratade lite innan det var dags att äta. Mat blev sallad och dryck champagne.... Hmmmm blev visst lite fel... Alkohol när vi ville ha fritt från det men hur som helst så drack vi inte upp det. Efter maten gick vi och pratade lite mer med Agneta.
Och bra att hon var där, så hon kunde hålla på en ang alkohol haha =P
Men sen började woman in red galan. Rätt intressanta föreläsningar och intervjuer och sång med Jan Johanssen.
Sedan var det paus och så skulle man säga hej då till Agneta som skulle hem sen. Så vi tog en kort pratstund innan vi kramade ihjäl varandra.
Efter hon hade gått så beställde vi taxi tillbaka till hotellet igen.
På kvällen blev det skräpmat igen.. Suck. Haha. Men vi somnade nästa direkt efter vi hade ätit. Runt 11- tiden.

Idag vaknade vi halv 8 ungefär. Gjorde oss i ordning och gick sen ner till frukosten. Åt väldigt mkt gott.
Sen var det shopping som gällde.
Handlade en sak jag inte får nämna ännu förrän om några dagar, en väska, V60 tidning och sen 2 hårspännen jag ska ha när Agneta och jag träffas igen som passar tröjan jag hade igår kväll som hon älskade. Så varför inte ?:)
Men nu ikväll blir det Mello. Heja State Of Drama!!!! För Jills skull. Har ingen jag tror på så.... Får se vilka som vinner ikväll.
Men nu måste jag sluta blogga för ikväll.
Ska till en kompis för mello kväll. Så hej hej så länge :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0